مشهد ، برج مهر کوهسنگی ، طبقه منفی -1 ، واحد 40 ، گالری نقره جات هاشمیان

قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی نقره هاشمیان

 

  • همه ی فعالیت های نقره هاشمیان بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
  • در موارد فورس ماژور و پیش بینی نشده مثل سیل ، زلزله ، اختلالات فنی سیستم‌های کامپیوتری ، قطعی اینترنت و خطوط ارتباطي، رويدادهاي اجتناب ناپذير، صدور بخشنامه‌های جدید از سوی بانک مرکزی و یا ارگان‌های دولتی و هر آنچه كه خارج از كنترل و ارائه خدمات ما است، مسئوليتي متوجه نقره هاشمیان نخواهد بود. ولی کاربران همچنان می توانند با مراجعه به دفتر فروش و تماس با پشتیبانی فروشگاه نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کنند.
  • چنانچه کاربری به هر نحوی قصد خرابکاری ،کلاهبرداری و سوء استفاده از سامانه نقره هاشمیان را داشته باشد، شناسه كاربري او مسدود می‌شود و موضوع از طریق مراجع قضایی ذیربط پیگیری می‌شود.
  • چنانچه بين نقره هاشمیان و کاربران اختلاف نظري پیش آید، اسناد دفاتر، گزارشات و همچنين دیتابیس ثبت شده سامانه نقره هاشمیان در مقابل ادعاي مشتري سند و دليل معتبر خواهند بود
  • ساعات پاسخگویی نقره هاشمیان از ساعت 10 الی 21 بصورت تلفنی و حضوری و شبکه های اجتماعی انجام می‌شود.
  • مشتری پس از استعلام موجودی و قیمت دقیق کالا از پشتیبانی نقره هاشمیان ، مبلغ کالا را از طریق صفحه پرداخت الکترونیک سایت پرداخت می‌کند.
  • مشتریان می‌توانند علاوه بر ثبت شکایت خود بصورت تلفنی، از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت از طرف تیم پشتیبانی نقره هاشمیان شکایت مشتری مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.
    در صورت عدم هماهنگی پشتیبان های ما به هر دلیل ، تا 48 ساعت کاری خواهشمند است موارد خود را به صورت پیامک(SMS) به شماره تلفن : (09151150953) مدیریت سایت، ارسال نمایید
  • شما متعهد می‌شوید که بدون اجازه کتبی از ما اقدام به کپی کردن محصولات و خدمات وبسایت نکنید.

لازم به ذکر است که به دلیل تفاوت اندک وزنی در بین محصول امکان جابجایی جزئی قیمت وجود دارد که در صورت افزایش وزن تا 1گرم از جانب ما تخفیف و در صورت کمتر بودن وزن بیشتراز   0.500سوت حساب کاربری شما شارژ و یا پس از هماهنگی با پشتیبان های ما با شما به حساب بانکی شما عودت داده می شود .

 

نحوه سفارش کاربران در وب سایت نقره هاشمیان

  • سفارش انگشتر: در هنگام انتخاب انگشتر امکان انتخاب سایز مورد نظر در برخی از انگشتر ها وجود دارد ، انگشترهایی که رکاب ساده دارند، قابل سایز شدن هستند. بنابراین می‌توانید در قسمت توضیحات سفارش (حمل و نقل) سایز مورد نظر خود درخواست دهید؛ و یا اگر از سایز خود مطمئن نیستید، بعد از دریافت کالا امکان سایز کردن آن برای شما وجود دارد. در صورت افزایش وزن و قیمت، مشتری موظف به پرداخت ماالتفاوت است و در صورت کاهش قیمت و وزن، نقره هاشمیان موظف به پرداخت ماالتفاوت به مشتری است .

 

  • سفارش النگو: در هنگام انتخاب النگو امکان انتخاب سایز مورد النگو وجود دارد ولی درقسمت توضیحات سفارش (حمل و نقل)  سایز النگو را درخواست دهید. وزن النگو در هر سایز متفاوت است. در این حالت بعد از واریز مبلغ، کالا با سایز مورد نظر شما فاکتور و به شما اطلاع رسانی می‌شود. در صورت افزایش وزن و قیمت، مشتری موظف به پرداخت ماالتفاوت است .

 

  • سفارش دستبند: دستبندهای لَخت قابل سایز شدن هستند و دستبندهای النگویی مشابه النگو است .

 

  • از آنجایی که نقره هاشمیان با تنوع و موجودی زیادی محصول ارائه می‌کند، بر اساس اینکه کالا از کدام یک از چرخه های تولید ، عرضه می شود ، ممکن است وزن، قیمت و زمان ارسال متفاوت باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفارش مشاوره بگیرید .

 

  • پیگیری: برای اطلاع از سفارشات خود با شماره های پشتیبانی سایت تماس گرفته.
    شرایط عودت و تعویض کالا خریداری توسط مشتری
  • تیم پشتیبانی نقره هاشمیان بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان هستند. هدف ما این است که شما خرید راحت و رضایت‌بخشی داشته باشید. به همین دلیل فقط برای کالاهایی که مشکل ظاهری و فیزیکی دارند و یا با سفارش مشتری مغایرت دارند،‌ امکان عودت وجود دارد.

 

روند مرجوع کردن کالا، بازگشت وجه

 

  • در صورتی که کالای شما شرایط گفته شده در قسمت قبل را داشت (یعنی مشکل ظاهری و فیزیکی داشته باشد و یا مطابق با سفارش شما نباشد)، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا، این موضوع را به پشتیبانی نقره هاشمیان اطلاع دهد. بعد از انجام بررسی‌های لازم و تایید نهایی توسط کارشناسان نقره هاشمیان،‌ آدرس و کد پستی دفتر برای عودت کالا به مشتری اعلام و مشتری باید سریعا کالا را از طریق پست به همراه بیمه کالا، ارسال کند و کد رهگیری مرسوله را در اختیار پشتیبانی قرار دهد.عودت وجه مشتری بعد از دریافت کالا مطابق با فاکتور انجام می گردد.
  • اگر ایراد فنی یا فیزیکی کالا و مغایرت داشتن آن با کالای سفارشی مشتری توسط کارشناسان ما تایید شود، هزینه مرجوع کالا، به عهده گالری ما (نقره هاشمیان) می باشد.
  • زمانی که مشتری برای تعویض کالا، دلایل دیگری داشته باشد، تمام هزینه‌های مرجوعی کالا و ارسال مجدد کالای جدید به عهده مشتری و در این حالت، برای مرجوع کردن کالا، نباید محصول استفاده شده و حتما فاکتور ضمیمه باشد. در صورت مخدوش شدن کالا ویا فاکتور خرید، شرایط عودت ملقی میگردد
  • اگر تشخیص عدم تطابق کالا سفارشی با کالای دریافتی توسط مشتری،‌ بدون نیاز به باز کردن پلمپ ، امکان‌پذیر باشد، جهت مرجوع حتما پلمپ آن باز نگردد.
  • تعویض کالای خریداری شده، فقط با کالای دیگر از فروشگاه نقره هاشمیان امکان‌پذیر است .
  • کالای عودت شده باید از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود (یعنی زمانی که برای مشتری ارسال شده است) باشد، اگر هر گونه تغییری در فرم ظاهری محصول وجود داشته باشد، شرایط مرجوع شدن را نخواهد داشت.